Herkese merhaba,
Bir sitede gördüğüm kadarıyla, LG kupası( :rolleyes: ) nı kazandığında, "Premier All Star" ve daha sonra Multi-International kupasını kazandığında ise "World All Star" takımları ve hatta extra menu çıkıyormuş bu konuda bilgisi olan bir arkadaş var mı? Belki WE/ nin Avrupa da çıkan versiyonuna aittir... :confused: