götveren sen inadına mı bu başlıkları kullanion konun kilitlenmiş zate "soru" die bi başlık kullandiğin için..
snakeman Med-Cezir Sabah Basti Geceyi Panaroma Harem RudeBoy vs BadBoy Acik Arttirma Alaturca Cesmesi RapStar
emre_acar1989 ceza-buzdağları ceza-komedyenler iş başında.. ceza-holocaust ceza-neyim varki ceza-ben ağlamazken..
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: UfUk-Fb Bu şarkısını ilk defa duydum :confused: bende...ilk defa duyuyorum...Dinleyebileceğimiz bi link varmı ?
FastRaßßit ztn cezanin beyaz ölüm die bi sarkisi yok! bahsetiin sarki silahsiz kuvvete ait sarki hakkaten manyak sarkdr bu arada bende war isteyene msn'den atarm
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: CrazyCoe ztn cezanin beyaz ölüm die bi sarkisi yok! bahsetiin sarki silahsiz kuvvete ait sarki hakkaten manyak sarkdr bu arada bende war isteyene msn'den atarm walla bilmemki kardeşim indirdi şarkıyı ceza die kayıtlıydı sanırım hatırlamıom?ama süper şarkıydı
götveren konu başlığı da değiştiğine gore cvp yazabilirm -ft sagopa k.-neyim warki -meclis-i ala -rudeboy vs. badboy -kalbim rap im nefretim cezam....