Ben 8-9 kişi tamamlıyorum genelde maçları . 9 kişi tamamlayabilirsem sevindirik , 10 kişi tamamlarsam mutlu , 11 kişi tamamlarsam gururlu oluyorum .
Ama ben de tackling hard , man marking falan açık hepsi sende de öyleyse onları bir kapa bir de öyle dene .