Konu sahiden gereksiz ama neyse..
Fiorentina'yı al derim ben. Kulüp sadece ligde kalmayı bekliyo ama o kadroyla ben ilk senemde 4. olup CL'ye katılmıştım. İmparator ilan edilmiştim :)
Miccoli, Jorgensen, Nakata süper adamlar. Kanatlardan geliştir ataklarını. Sol kanadı Jorgensen tek başına götürür ama defansif yönden çok zayıf bi oyuncu. Nakata göbekte çok iyi. Enzo Maresca da çok iyi orta sahada. Miccoli zaten uçuk bişey. İster sağ kanat yap ister forvet ama sağ açık oynayınca adam çılgın atıyo.
Rigano ve Portillo pek iyi forvet değiller. Bir forvet bir de defans transferi yeter. Eğlencelidir Fiorentina'yla oynamak.
edit: Pardon Türk takımı istemişsin görmemiştim. O zaman Elazığspor'u al. Çok iyi bi kadrosu var, bikaç transferle 2. lig şampiyonu olursun ama TSL için kadroyu sil baştan yapman lazım.