Tümüyle okuyamadım mesajını ama bu aralar benim de msn' im kopuyor... Hatta msndeki 10 arkadaşında birden... Bunun nedeni ise Türkiyedeki internet erişim kablolarının kopması..
Yalnız sen ilk mesajı atalı uzun zaman olmuş, sorunun bu kopmadan kaynaklandığını sanmıyorum. 444 0 375' i arayıp durumunu belirttin mi? Hata portunda olabilir... Eğer arayıp hatanı kaydettirmediyse hemen ara, zira senin sorununu sadece burası çözebilir...