DeNiZ bence 2004 yılının en iyi oyunu CALL OF DUTY (eskisi uo deel) 1-call of duty 2-mohpa aksiyon: 1-doom3 2-half life 2 3-lotr return of the king miydi neydi
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm bence 2004 yılının en iyi oyunu CALL OF DUTY (eskisi uo deel) 1-call of duty 2-mohpa aksiyon: 1-doom3 2-half life 2 3-lotr return of the king miydi neydi akısiyon 3 dışında katılıyorum
tifosie hl2 Roma Total War Nfs2(biraz) Doom3(beğenmesek bile iyi) Nba Live 2005(beni bu kadar çok saran bi nba olmamıştı...)