güzel bi fıkra......
Bir tavsan ormanda kosarken , esrar saran bir zürafa görür.
Ona : Dostum Zürafa , içme bunu, sagligina zararli ,
kosalim form tutalim der ve baslar bunlar kosmaya.
Biraz sonra kokain çekmeye hazirlanan bir fil görürler ve
fil arkadasim , kokaini birak ,
gel bizimle kos beraber form tutalim. diyerek ikna eder.
Biraz kostuktan sonra kendine eroin enjekte etmeye
hazirlanan aslani
görürler.
Sevgili aslan kardes , batirma kendine bunu , gel
bizimle kos , sana da iyi gelir.
der ve aslan yaklasir tavsana ve yumrugunu indirir
tavsanin suratina.
Digerleri saskin
Niye yaptin bunu , iyiligimizi istiyordu.
Bu salak her extacy aldiginda ormanda deli gibi
kosturuyor bizi..