Arkadaşlar bu top yamasını kurduktan sonra oyun bir türlü açılmadı bunun üzerine bende oyunu silip tekrar kurmaya çalıştım . Fakat bu defa da kurulum esnasında 0_taxt.asf dosyasının kurulamadığı hatasını verip kurulum bir tuhaf oluyor ve oyun yine açılmıyor . Bu konuda bana yardım edecek bir Allahın kulu yok mu . Top'a giderken oyundan olduk PES4'süz bilgisayar bir hiç . Lütfen biri bir akıl versin , yeni bir CD mi alayım ne yapayım ? Heeeeelllllllllllpppp!!!!!!! :mad: :mad: