erelfb paintte oluyor kardeş aç resmi sonra "CTRL+W" yap ordan resmin kaçta kaçının kalmasını istediğini ayarla
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: FiRaWuN ™ © ® bu tür yazıları nasıl yapıyosunuz o zman Konuyla bir alakası yok ama buyur . . . . Donatılar / Sistem araçları / Karakter eşlem
tifosie 1mb lık bu program ile resimlerin boyutlarını ayarlayabilirsin... http://www.download.com/3001-2192_4-10285473.html