uniform06 Arkadaslar, Uzun zamandır oyun oynamıyorum..Isten gucten vakit bulunmuyor.. Neyse... Call of Duty'i buldum..Kurdum ancak calısmadı... Ekran Kartı Tnt 2 32 mb... Ne yapmam gerekiyor.. Bu ekran kartı kaldırmazmı?
DeNiZ valla bence paran varsa 128 mb civarlarında mx olmayan bi ekran kartı al.. yoksa geforce ti 3200 mü ne 64 mb galiba ondan al..sakın mx serilerinden bişi alma çok sıkıntı çekersin..
DeNiZ ya en az mx440 değil en az gf 3 ti 3200 alsın..her ne b.ksa işte :D sakın mx li bişi alma..sorundan soruna gidersin valla..
uniform06 Driverı kaldırsamda, formatta atsam...driver bilinmeyen gozukse bile aynı problem. sanırım agp girişi bozuk...Neyse yeni bir anakart almak sart oldu zaten...Hersey icin tesekkurler...