FastRaßßit walla warmi blen adobe photoshop cs içn trkçe yama ban çok lasm blen warsa çok ii olr walla
Footballx Bence hiç kullanmayın ingilizcesine alışın derim. Çünkü ilersini düşünün! Bende denedim öyle türkçe yapmayı hiçbişe anlamadım! Bi kere insan alışmış ingilizceye! 2 saat Layer aradım! :)
LeftEyeNine Orjinal Mesajı Yazan: Footballx Bence hiç kullanmayın ingilizcesine alışın derim. Çünkü ilersini düşünün! Bende denedim öyle türkçe yapmayı hiçbişe anlamadım! Bi kere insan alışmış ingilizceye! 2 saat Layer aradım! :) Kesinlikle doğrudur.. İngilizcesini kıvırın bi şekilde..