Orçun İNCE 1. si sana burda bir liste yaparım tüm dünyadaki futbolcuları içerir..... 2. si fm scout war 3.sü forum yöneticisinin bir yazısı wardı kişisel konular açmayın diye 4.sü oyunu bizmi oynuyoruz senmi oynuyorsun........
Pentagram_15 son mesajına ben cevap yazmadım sırf polemik olmsın diye orçun bence sende boşver arkadaş sinirliyde heralde o gün (en azından öle olduğunu umuyorum)
balcova612 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu merhaba ark. bir sorum olacak. ben bursaspor ile oynuyorum ve takımımın en formda oyuncusu OKAN YILMAZ yeni kontrat öneriyorum kabul etmiyo. henüz 5. haftadayım. ilerde kontrol yeniler mi? yoksa devre arasında satayım mı? Benim tavsiyem onu alt yapıya gönder bi kaç hafta orda oynat.değeri düşünce boş kağıda imzayı basacaktır..benden tavisiye..hasan şaşı nasıl ikna ettim sanıyorsun ;))