ben bu pes4 olayını anlamadım bir türlü. AMD2600+, 512 ram, ATI rodeon 9200 se, bir sistemde kaleci degajları dahil kesik kesik görüntü alıyorum... daha doğrusu 600x800 dahil bütün high detail lerde yavaşlık var bende. yani bütün ekran çözünürlüklerinde highda kasıyor. Low'da aynı ps2 deki gibi hızlı bir oyun elde ediyorum. Nedeni sizce ne olabilir. Cdden olması mümkünmü. teşekkür ederim.