ultrAslan_bayram yaaa eğer cıkarsa noololur adresi bizede ver baya güzel bişeye benziyo 2005'ten daha fazla zevk almak için ideal bir edition programı... ------------------ ŞANPİYON GALATASARAYYYYY
evren3 EVEEEEET. Sonunda geliyoor. Bugün yada yarın CC konulu başlık açacağım. bu proğramla ilgili sorunlarınızı ve yardım edebileceğim konuları bana danışabilirsiniz.
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: evren3 EVEEEEET. Sonunda geliyoor. Bugün yada yarın CC konulu başlık açacağım. bu proğramla ilgili sorunlarınızı ve yardım edebileceğim konuları bana danışabilirsiniz. Aman beyler bu adam bile diyemieyceğim şahsa danışmayın bişey den anladığı yok entegre mentergre ayakları yaptı nfs under 2 nin bin text ini açmasıı bile bilmiyor türkkçeleştirmek için (tam açılımından bahsediyorum evt yerine evet yazmaktan (yes yerine evet Evt değil de ) imzasında yazan her şeyde yalan güya fifa dvd yapıyordu hani nerde inanamayın bu haysiyetsize
Mozzy Ben de hiç kullanmadım. Ama herhalde yaptığımız faceleri ve formaları birebir aktarmaya yeni adamlar yaratmaya yarıyor. Güzel bir edit programı. Patch yapımını hızlandırabilir.
KöTü KeDi :) bu programmla istediginizi yapin oyuncu yarat takim yarat forma ,pankart banner ekle vs vs vs...