Online oynamaya yeni başlayabildim. gördüğüm bazı eksiklikler var. Çözümlerini bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
1) Oyuncular ve takımlar editlenmemiş orjinal hallerine dönüyorlar, herhalde yaptığımız değişiklikler option file üzerine yapıldığı için bu böyle, acaba save2para programı ile bu düzelir mi? Sanırım orkunbjk ve musty bu konularda bi şeyler yazmıştı ama bulamadım.
2) Oyun içinde replayler ve gol tekrarları geçilemiyor.
3) Normalde manuel cursor'ı seçmek istediğimde seçemiyorum.
4) Maçtan çıkış ve yeniden başlatma olayı yok.
5) Bi de bir arkadaş yazmıştı, bir maçta kırmızı kart görürsen, aynı takımlarla bir sonraki maçta o adam maçta olmuyormuş, yani 10 kişisin :D