I harfini ufak olarak yazdigimda "1" böyle bir sonuç ile karsilasiyorum. Zaten alfabede s harfinden sonra geen harfi "_" hiç yazamiyorum. Ayni sekilde yumusak g harfide yazilmiyor. Bu olay sadece internete girdigimde oluyor. Ayrica interneti kapattiktan sonrada bi yarim saat bir saat devam ediyor. Nasil çözülebilecegini yazarsaniz sevinirim. Böyle Türkçe'yi katlediyorum!!!!!