FifaCenter 2001 yılında kuruldu ama mazisi daha eskilere dayanıyor.Fifa 2001 ilk çıktığında www.fifa2001.gen.tr adında bir site kurulmuştu ve Fifacenter'ın kurucularından Elik'de fifa2001.gen.tr nin bir elemanıydı.Fifa2001.gen.tr sitesi Fifa 2001 oyunu için sadece 3 büyüklerin kadrolarının tam olduğu diğer takımların sadece isimlerinin yazılı olduğu formasız ve logosuz bir(Oldukça ilkel) Fifa 2001 Türkiye Ligi çıkartıp bunu Fifa 2001'in resmi sitesinde yayınlatmıştı.Ben de bu yama sayesinde tanıştım o siteyle.Sonra Fifa 2001 turnuvası filan düzenlediler yarım kaldı.Sabahlara kadar fifa 2001 oynamıştık netten o günlerde ve o günlerde tanıştığım kişlerle hala görüşüyorum ve o günleri gerçekten özlüyorum.
Sonra fifa2001.gen.tr sitesi dağıldı ve elik ve bir kaç arkadaşı daha fifacenter ı kurdular.İlk zamanlar ben de sizin gibi bu siteyi ziyaretçi olarak takip ediyordum ve foruma oldukça sık takılıyordum.O zmanlar tabi çok az üye vardı.Herkes birbirini tanıyordu.Sonraları kendi sitemi kurup patch yapmayı öğrenince bu siteye katıldım.Eski forum 2002 yılında silinip yenisi kuruldu.Ve yeni forumdaki yüzbinlerce mesajda 2004 yılının nisan ayında lamerlar tarafından silindi.
Yani bu forumdaki üyelikler 2002 yılından başlıyor mesajlarsa 2004 mayısından.
Sanırım 2003 yılında da fifacenter sadece fifa sitesi olmaktan çıkıp pes ve cm yi de alanlarına ekleyip soccercenter adını aldı
Eskiden çok patch yapıldığı doğru.Hele de fifaya çok fazla şey ekleniyordu.Ama eskiden sadece site çalışanları değil üyelerde çok yama gönderiyordu.Şimdi üyelerden tek bir yama gelmiyor olması yama yapmanın eskisi kadar kolay olmadığının ve bu yüzden çok fazla yama yapamadığımızın bir göstergesi bence.