WONT ADSL kotalı sistem 3GB için internette nekadar MB harcadığımızı rapor tutan bir program yokmu arkaplanda çalışan falan(veya onun gibi bişey)
tifosie sistemin xp ise bağlantıyı kapatırken bytes şeklinde gösteriyor bunun dışında ptt sayacı wardı ama kapandı ne zaman açılacak bilmiyorum...
jack_alkara ben kotameter diye bir program indirdim gayet guzel calisiyor,google da aratirsaniz( kotameter veya dumeter diye) kolayca bulursunuz inndir de de var galiba!ok?
gostik http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=38165 burda yazıyor..
jack_alkara ben sana ne diyeyim ki; o zaman 'kota meter' diye arat bakalim cikiyormu cikmiyormu!?ayrica baska bir basliga da yazilmisti zaten! ;)
jack_alkara Orjinal Mesajı Yazan: WONT GAMES Özür dilerim Çağrı Doğrul çok teşekkür ne demek,olur boyle yanlis anlasilmalar... ;)