AC Milan'La 5-3-2 oynuyorum orta aLanda 3 adam iLerdede Shevchenko iLe Crespo , Inzaghi , Rui Costa 3'Lusunden biri. Counter Attack oLarak ayarLıyorum ( eger arkadasLarLa oynuyorsak bu taktik , PC'ye karsı baska taktik ) cok cok cok zor goL yiyorum ( Milan'ın defans cok sagLam ) ve forvet hatLarımdada kaLiteLi adamLar oLdugu icin en az 3-4 goL atabiLiyorum. Milan icin guzeL taktik.