Ya arkadaşlar dün bilgisayarıma virüs girdi ondan sonra bulduğum bütün spy ve anti virüs programlarını indirdim.Taratıyorum önceden 14 15 tane çıkıyodu ama şimdi bi tane çıkıyo oda bu DSO exploit diye bi şey bundan haberi olan varmı yoksa ben gereksiz yere mi kaygılanıyorum.Sonuçta formatta attım ama formattan sonra bunu yapması beni düşündürdü
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim