El Saddam hadi siteyi kandırdın beni nasıl kandırcan 4 zayıf ının olduğuna niye utanıyorsun :lol: yeni sezona yeni telefon sabret kardeş
frankly Orjinal Mesajı Yazan: El Saddam hadi siteyi kandırdın beni nasıl kandırcan 4 zayıf ının olduğuna niye utanıyorsun :lol: yeni sezona yeni telefon sabret kardeş yapma ya 2 zayıf var işte o da matematik ve geometri gky ve edebiyat zayıf değil :mad: :mad:
frankly Orjinal Mesajı Yazan: El Saddam kendini kandırma yalancının mumu.......... sana en güzel cevabı karneyi gösterek vercem siteye de karnemin resmini koycam nooldu apışıp kaldın :D :D :D
El Saddam lan dixi bana 1-2 hafta önce sitede ceza vermişler yeni bitmiş gerekce ise taraftarı kışkırtmakmış sana e-poster attım e-maıl e bak
frankly Orjinal Mesajı Yazan: El Saddam lan dixi bana 1-2 hafta önce sitede ceza vermişler yeni bitmiş gerekce ise taraftarı kışkırtmakmış sana e-poster attım e-maıl e bak futbol forumda daha dikkatli ol artık acıma yok
cracks pazartesi çok hastaydım ponun çin biyoloji nin ortak sınavına dininde normal sınavına gidemedim.eğer onlar gelirse birisi 0 birisi 1:(
Dabulu bende 1 matematik var zayıf ama 3. yazılı daha okunmadı 3. den yüksek bekliyom büyük ihtimal zayıf yok:)
OutlandishTear benim hiç zayıfım yok :D fenden 25 aldım. enayi öğretmen 2. yazılıyı test yaptı 85 aldım :D düzelttim onu. başkada zayıfım yok