Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN
daha anlamamisin
bak bana gore boyle birseyyin yazmasi Allah'in buyuklugunu gosterir bizim dinimizin buyuklugunu gosterir
Mr Aslan böyle düşünmemek gerekir.Çünkü Allah'ın büyüklüğü ve Dinimizin mükemmelliği bu yazıda görmemek lazım tabii çok hoş bir görüntü ama hristiyanlar çarmağa gerilen birini veya ataistler ki onların için bulutun herşekli birşey ifade eder ...bu konularda yorumdan uzak kalırsak iyi olur.Şöyle ki sen elbet farklı dinlerdeninsanlar vardır ve onlarda bu tür şeyler için yorum yapmaya kalkarsa ardı arkası kesilmez.Bu konuda en güzel ifade ile Kafirun Suresi'nde bulabiliriz.
De ki: "Ey inkarcilar!"
Ben sizin taptiklariniza tapmam.
Benim taptigima da sizler tapmazsiniz.
Ben de sizin taptiginiza tapacak degilim.
Benim taptigima da sizler tapmiyorsunuz.
Sizin dininiz size, benim dinim banadir.*
şüphesiz ki ALLAH doğruyu söyler.