-oyunda ben hiç ofsayt hatası görmedim.ama pes3 de sadece bir hata vardı.o hatada daha denk gelmedi pes4 oynarken.o hatada:ofsayt kuralına göre kaleci oyuncu farketmez.en az 2 oyuncunun(1kaleci bir oyuncu-2oyuncu farketmez)gerisinde yada hizasında olursan ofsayt olmaz.pes3 de bu kralı hiçe sayıyordu.
-ofsaytın başka kuralı:eğer rakip takımın oyuncusu kontrollü bir şekilde bir yere top atarda sen kaparsan ofsayt olmaz.ama şut cekersin , kaleciden döner ,defanstan dönerse ve topu alan oyuncu sut cekildigi anda 2 oyuncudan daha ilerdeyse (tabe karıştırmayın bir oyuncudan geri olsada)ofsayt olur.
-bunlar benim görüşüm değil.su anki kurallar.
-bu kurallarda 5-6 seneye dayanmıyo.yıllardır böyle.
-futbolu bilmek sevmediği takımı assalıyıcı resimler yada yazılar koymakla olmuyor.sadece körükörüne fanatiklik oluyor.