slm..
psx 1 bilgisayardan online oynama hakkında bilgisi olan varmı ...ben bi turlu yapamadım....bildiklerim
ilk once epsxe 1.5 veya ustu programı yuklecen...ardından cyber pad yuklenecek...cyber pad 1,3 veya 1.4 bu yama online oynamayı sağlıyo....bunları ngemu.com dan indirebilirsiz....epsxe grafik,ses,cdrom pluginlerini yuklemeyi unutmatın,,hepsi var bu sitede
pes4 unki gibi....ekrana chat sayfasına benzer bişey çıkyo....ama biturlu oynayamadım...diyorumki eğer sizde istiyosanız....bide ip no dan deneyelim...bu arada sizdeki eleven hangi surum oda onemli....
bende
we 2002 superleague (bir iki sene once çıkmıştı....)
we 2003 (ulkeler...2002 dunya kupasından hemen sonra çıkmıştı...)
we20002 04/05 patch v1.1....bunuda welague.tk sitesinden patch kendi we cd ime patch olarak indirmiştim..
kendi patclediğiniz oyunu denemeyin....çok karışıklık çıkıyo....bunları hallettikten sonra oynayabiliriz belki....bu arada we2002 de rakip tanımam...ona gore....msn im xelilyalcin@hotmail.com