arkadaslar kit serverla formaları yükledim graphic stüdio ilede flagları yükledim programda değişti gösteriyo ama oyunu acınca her şey aynı save (isim düzeltme ) dosyasınıda yükledim ama sonuç alamadım oyunda formalar dışında her şey aynı birde yeni topları afx programıyla yükledim ama sonuç sıfır plase help me :,(