kardeş ben senin imzana takıldım. tamam ben de fenerliyim. alexi de severim de imzanda yazdıkların konfederasyon kupasında Alexin milli takımımıza attığı golü anlatıyo gibi geldi. Umarım yanılıyorumdur. Eğer bunla seviniyorsan yorumsuz diyorum başka da bi şey demiyorum. Milli takım herşeyden önce gelir, yarın öbürgün Alex başka takıma gider Fenere karşı oynar. Üzülürsün. Ama milli takım sonsuza dek hepimizindir.