oguzkasirga saolsun nikeman_1905 sayesinde bi GMAIL hesabım oldu, peki ben nasıl davet yollarım veya yolliyabilir miyim? yolliyabilirsem bikacınıza yolliyim sizde faydalanın
oguzkasirga bu arada bazı kendini bilmezler davet yollamak için para istiyolar, kardesler biz bize destek olmicaz da kim bize destek olcak, ben bedava veriyom GMAIL haydeeeee :applause: :applause:
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: oguzkasirga bu arada bazı kendini bilmezler davet yollamak için para istiyolar, kardesler biz bize destek olmicaz da kim bize destek olcak, ben bedava veriyom GMAIL haydeeeee :applause: :applause: ama hatırladığım kadarıyla önce biraz mailleşmen gerekiyor ya da direk invite 6 friends gmail yazar :type: