Evet WE8 Wendetta çıktı... Tüm takımlar son forma ve kadrolarıyla... En güzelide italyan takımlarına önem verilmiş ve stad atmosferi gerçek gibi.. Tüm takımların hiçbir oyunda olmayan son tezahüratları... En beğendiğimdee italyan milli takımıyla oynarken tüm stadın italyan marşını söylemeleri... Alın oynayın şimdiye kadaar ki en iyi We8...
Bunun dışındaa We8 Pro international var oda Pes 4 ün we ile karışımı...