Kokane Oyun degil ama flash gibi diye... http://www.liquidgeneration.com/sabotage/vision_sabotage.asp
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Oyun degil ama flash gibi diye... http://www.liquidgeneration.com/sabotage/vision_sabotage.asp cok guzel bir oyun herkese tavsiye ederim sonlarda zorlaniyorsun ya neyseeeeeee ahhahahahaaaaaaaaaa kokan iyiymis bu
Amorph Aynen ya..Güzel güzel gidiyordu.İçimden "Way bea.Yararlı flashlarde veriliyormuş" derken çıktı yine şu olay...
Kokane Vallaha bende bisey zannettim hatta maasallah ne göz varmis diye sevinirken küfrettim yollayana :lol: Eee ben gicik olyum siz olmayin he? Olurmu ya...