Oguz Kagan Valla ben indirdim fena değil kalitesi bide beşiktaş ta sordum sahtesini hatta dükkanda biraz izledim o rakamlar makamlar yok fena değil yani
Hami(10) www.kumsaati.cjb.net adlı siteme girin dosyalar-sinema filmleri-GORA orada var dolaylı oldu ama buraya yazamadım illegal durumlar olabilir:)
muzzy..! Link mink yok kardeşim yasak bu forumda ok ?? :mad: :mad: ">http://mp3-deposu.org/gora/cd1/AVSEQ01.DAT> :mad: ">http://mp3-deposu.org/gora/cd2/AVSEQ01.DAT> :mad: Üstteki 1.CD Alttaki 2.CD ee adam kazanmış kazanacağı kadar dimi yani aaaaaaa.. orijin çıkana kadar idare edin yani
Hami(10) anladım dostum :rolleyes: bu arada filmin 1.cd sini indirin deneyin beğenirseniz 2.cd yide indirin
Hasansas1905 sinemada izlemek daha güzel ama.evde anne baba kardeşlerlerle beraber izlemek dahada güzel.
bbturk ben anlayamadım bu filmleri nasıl indiriyorsunuz pc ye. kaç gb lık film herhalde 2 senede iner. ben bir mp3 2 saatte indiriyorum
götveren Orjinal Mesajı Yazan: bbturk ben anlayamadım bu filmleri nasıl indiriyorsunuz pc ye. kaç gb lık film herhalde 2 senede iner. ben bir mp3 2 saatte indiriyorum adsl teknolojisi ....256k-512-1024 ....56k ile bi saatte inen onda 5 dk surmuo ;)
frankly Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 Bende korsan cd var.....:lol: int te değilde CD Shop larda bulursun peki nasıl dakkada bir takılıyo önünden biri geçiyo :D