Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
öyle bi program yok yine de ögrenmek istiyorsan savcılıga dilekce vereceksin
sadece savcılıga dilekçe vermekle kalmıyorki savcılga haklı bi sebep gösterecegn savcılık gerekli araştırma ve incelemeler yapıp seni eger hakılı bulursa mahkemeye sevkedecek mahkeme eger haklı görürse numaranın kayıtlı oldugu gsm sebekesine mahkeme kararını iletecek ondan sonra numaranın kim oldugunu ögrenecen asagı yukarı 1 yıl ugrasırsın degmez ama
zaten savcılıga geçerli bi sebep göstermezsen adam seni sallamaz bile