yahu iyi türklerin hepsi de iyi takımlarda olduğu için değerleri yüksek oluyorlar. Eh dedirttiren türk oyuncu da avrupa da z.çıyo.
hayır bi de genç ve ucuz yabancı bulup onu yetiştirme zevkini kaçırmak çok kötü bi olay.Düşünsenize altyapınızda geaven, adu filan...
Şu fazladan yabancı olayını bi açıklık getirelim:
Transfer sezonu kapalıyken boşta bi oyuncuya imza attırınca mı oyuncunun yabancı olması kontenjanı etkilemiyor?