ultraslan_9 ben daha yeni pes oyanamaya basladim ve bi sorum var forma nasil akatariliyo?? kit raptor felan varmi ve gs dekilerin niye ismi dogru deyil tesekkurler... :D
Tearaway arkadasım bak istersen kanaryagücünin yapmıs oldu patchı cekersen onda istedin herseyi bulabilirsin
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_9 ben daha yeni pes oyanamaya basladim ve bi sorum var forma nasil akatariliyo?? kit raptor felan varmi ve gs dekilerin niye ismi dogru deyil tesekkurler... :D sitenin dökümanlar bölümünde bu konu hakkında bir yazı var...
Bule Orjinal Mesajı Yazan: FosmanB kit server ı indir onun icinde beni oku dosyası var Artık KitServer devri kapandı.. Graphic Studio çıktı.. Onunla daha kolay artık.. ;)