poseidon Arkadaslar normal league de sezon sonu sampiyonlar ligi, uefa filen olmuyor mu?? kac sezon gecti hala aynı takımlarlayız...
musty amele gibi hep aynı takımlar hep aynı oyuncular yas ılerlemesı yok...... oyna oyna dur tek zevklı yanı toplam gol ve asıst sayılarına bakabılme(bence)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: musty amele gibi hep aynı takımlar hep aynı oyuncular yas ılerlemesı yok...... oyna oyna dur tek zevklı yanı toplam gol ve asıst sayılarına bakabılme(bence) yooo yaş ilerlio.ben farzel gaartı aldım.21 yaşındaydı.3 sezon sora 24 oldu.
4MyStErY3 Orjinal Mesajı Yazan: nightmare_onur hayır yok sadece master league'de WEFA var. :yikes: katılıyorum :cool:
apex Beyler bende wolf 2005 yüklü durumda. Champions league olarak görülüyor. Ben master league menüsünde o kupadaki durumumu ve maçları gösteren bölümü bulamadım. Bu bilgiler hangi menünün altında?
kidrock apex dostum cup menüye gir l1 r1 (yada l2 r2 ydi tam hatırlamıyorum:) ) bu tuşlarla sag sl yap wefa menüsü gelir....aynı şey gol ve asist krallıgı için gecerliii..saygılar...