Black God Herşey iyi güzel de neden böle çoğumuzun tek maçını bile izlemediği takımları yapıosun ?????? yani illa avrupa forma yapacaksan neden porto,chelsea yada birmingham forması yapmıosun 3 forma yapmışsın 3 ü de hangi takım bilmiyorum mesela
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: kanaryagücü Herşey iyi güzel de neden böle çoğumuzun tek maçını bile izlemediği takımları yapıosun ?????? yani illa avrupa forma yapacaksan neden porto,chelsea yada birmingham forması yapmıosun 3 forma yapmışsın 3 ü de hangi takım bilmiyorum mesela O söylediğin takımların formalarını netde bulmak kolay ama bu takımların formalarını bulmak zor...
Joetri yav o zamanda uefadakilerin formalarini yapsin.Benfica,S.Lisbon,Sochaoux vs.Bu formalar hakkinda yorum yapmamiz çok zor.
SCoRPioN ® Diyecek bir söz bulamıyorum burak gerçekten de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Ama kaptalık pazıbandına bir fransa bayrağı koyarsan iyi olur.
Bule Orjinal Mesajı Yazan: kanaryagücü Herşey iyi güzel de neden böle çoğumuzun tek maçını bile izlemediği takımları yapıosun ?????? yani illa avrupa forma yapacaksan neden porto,chelsea yada birmingham forması yapmıosun 3 forma yapmışsın 3 ü de hangi takım bilmiyorum mesela Enes kardeşim, seninde iyi bildiğin gibi büyük bir yama yapıyoruz. Dediğin takımların formaları zaten mevcut. Olmayanları yapıyorum ben.