arkadaslar başlıkta da belirttigim gibi oyun oynarken winamp ta fln ses cızırtılı gelior kolonlardan ''pıt pıt '' ses çıkıor kabloyo başka yerde denedim saglam kolonlar zaten muzk setinin kolonları normalde cd calınca herhangi bi sorun yok . bir de tv kartından herhangi bişey seyredince ses gayet temiz cıkıor bu yuzden de ses kartında sorun oldugunu dusunmuyorum. geriye tek bişey kalıyor o da power supply. ama ondan da emin degilim acaba bir bilgisi olan var mı... Saygılar