Arkadaşlar merhaba,
Daha önce de bu problemin aynısını bir arkadaşımız yaşamış forumlara yazmış fakat net bir cevap alamamış.
Sorun şu ki, oyunun exe dosyası çalıştırıldığında oyun hiçbir şekilde çalışmıyor ancak ctrl+alt+del tuşlarına basılıp console açıldığında exe dosyasının zeminde çalıştığını görüyorum ama dediğim gibi oyun hiçbir şekilde başlamıyor.
Daha önce bu tarz bir probleblem yaşayıp da çözümüne ulaşan varmı bilmiyorum ama yardımlarınızı rica ediyorum..
Teşekkürler..