Arkadaslar bisi danisicam sizlere... :rolleyes:
ya hani bu oyunu böööle yillarca oynadiimizda save/load sureleri uzamaya baslar ya... eskiden cm de oyun acikken oyunun icindeki temp klasorune girdiimizde oyunumuzun sakli dosyalarina ulasirdik ,mac kayitlari fikstur kayitlari gibi... :hihi: o dosyalari sildiimizde (ki eskiden .pkm uzantili olanlardi) oyun eskisi kadar hizli save ve load yapilabiliyordu... uzun sure oynayanlar icin ideal biseydi :lol:
simdi fm ninkine baktim ayni sey oluyomu? bu sefer .pks uzantili ayni tarz dosyalar gordum yalniz emin diilim bunlar eski .pkm lerle ayni islevdemi?
bi deneyen yada bilen varsa sevinirim :hugs: