rendingGS arkadaşlar ben oyunu bitirdim ama pc formatladım tabiki save dosyasının kopyasını alamyı unutmuşum. oyunu bitiren varsa bana yolluya bilirmisiniz. teşekkürler.... rendinggs@mynet.com