muzzy..! ben e-mule indirdim fakat daha sonra inmesini istediğim dosyayı seçtim. ancak bir süre beklettikten sonra. "Pleasse use a GPL-Conform version of eMule" yazısı yazıyor ?? bu ne demek lütfen yardım edin?
Kokane Sen bu foruma bi göz at. Aha böyle ">http://www.e-sipa.de/forum>) (Not: Belli olmuyo ama Smiley'in üstüne tiklaniyor)
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Sen bu foruma bi göz at. Aha böyle ">http://www.e-sipa.de/forum>) (Not: Belli olmuyo ama Smiley'in üstüne tiklaniyor) linki smiley in altına nasıl koyuyon?
Kokane "Gelismis moda dön"e giryon. "Hyperlink"e tikliyosun, orda önce istedigin yaziyi yazyosun bende göz atma smiley'in yazilis seklini yazdim ; ) (gözle agiz arasinda aralik birakmicaksin, ben smiley olmasin diye aralik yaptim) Ok yapinca linki yazyosun... tadaaaaaa....