arkadaşlar kafayı yicem....
ne kadar büyük takım alırsan al maçlarının hepsi tvye alıunmıyor bu cok sacma normalde her maçları alınmıyor mu tvye?
bir de ben maç yaparken maç sonuclarına bakıyorum bazılarında daha maç baslamamış gözüküyor bunun sebebi macın tv de verilmemesi sanırım ama normalde bile sonucları anında öğrenebiliyoruz cepten falan...........