Arkadaşlar bunu sorduğum için kendimden utanıyorum :( ama yapabileceğim bir şey yok oyun yüklü herşey yerli yerinde fakat araba seçme menüsü ve yarış ekranı simsiyah yani grafikle ilgili bisorun war ekran kartı da yeterli herhald ge-force2 64...yarış başladığın da 3-2-1 falan görünüyo kadran da görünüyo ama ortada araba yok :yikes: uyuz oldum acaba driverlar mı eski geldi win2000 de bi sorun olduğunu zannetmiyorum