pascal_nouma sizce oyundaki en baba araba hangisi? bence yine sırasıyla,skylıne,miata,mustang.... sizde görüşleriniz yazın :drooling:
mertos_15 Orjinal Mesajı Yazan: No_Fé@R tt ve mazdalar :) evet tt de güzel ama bence en güzeli subaru imprezaa