Belki bana öyle geliyordur ama böyle oyuncular var. Mesela Milan'dan Foggia, River Plate'ten G.Fernandez, defans adamı olarak Kompany, Borissia Dortmund'un zenci forvetleri normal özelliklerinden çok daha iyi performans sağladılar bende, çok işime yaradılar. Tabii bazen bunun tam tersi de var özellikleri iyi olupta iyi oynayamayanlar da var... :hihi: