Geyiq Team Yakoon programıyla yaptım fakat 5 msj dan sonra hakkımız bitiyor.bedava bir yol bilen arkadaşlar varsa lütfen buraya yazsın!!! :hugs:
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn sanırım www.cebim.org da wardi o program Bende ordan indirdim amaaaa 5 tane hakkın var....hemen bitti :(