Generl olarak güzel olmuş. Ama logodaki efekti beğenmedim ben şahsen. Normalde Kit DB'deki formalara fazla yorum yapılmasına karşıyım. İşine yarıyorsa kullan, yaramıyorsa sus felsefesini savunuyorum. Kaleci formalarında şortun rengi biraz daha açık olsa daha iyi olurdu gibi :) Kaptanlık bantlarına almanya bayrağı veya C yazarsan da daha iyi olur. Başarılar.