gostik imam..valla haklılar heralde babam 20 gunluk ımamlık yapmıs gecmıste gecıcı..bana da burda bazen ımam cocugu falan dıolardı..adamlar bılıo heralde..:)
2ampara***Womanizer soytarı çıktı:D:D:D biras da olsa doru sınıfta çok ii espiriler yapıyom millet kırılıo
Elensar77 bnde Antropolog cıktım da ne lem bu anlamadım ahanda kız arkım futbolcu cıktı zuahhaha yuhara ohara
Hami(10) yiğit balcı yazınca Geyik Avcısı yigit balcı yazınca Bitli Piyade çıktı gereksiz bi program bu arada soccer center yazdım hamal çıktı adminlere duyrulur:)