ok,kısada olsa bir yorum var:) acemiyim zaten daha yeni başladım böle şeylerle uraşmaya,ben yapıp buraya koyarım beğenende kayıt eder:)) peki exvision resimleri olduğu gibi koyuyorlar ya onu nasıl yapıyolar be? pekte önemli değilde meraktan soruyorum:))