SteGaNoS **http://mail.baskent.edu.tr/~20294344/anywhere_but_home.rar FULL ALBÜM LİNK ÖLMEDEN BİR ZAHMET ÇEKİN ;)**
Overkill Ben Amy Lee'nin pink pop'taki canlı performansını izledikten sonra tiksinmiştim desem yeridir kendisinden. Hem görsel hem işitsel bir facia. Umarım bu da öyle değildir..
FastRaßßit saçmalama ltfen amy'ye b*k atma onun kdr süper sesi olan bayan grunge tarzi mzk sölien bri daa yok warsa söle... tutup da avril dersen o grunge yapmio ayrica bence çok güzel ben asiri bi evanescence wede amy hayrani olrk bu laflarini kiniorm :mad:
Overkill İyi demişsin güzel demişsin de pink pop'taki canlı performansı görmeden demişsin olmamış. Yoksa bizde biliyoruz Amy'nin sesi güzeldir, hoştur, severiz yani..
götveren Orjinal Mesajı Yazan: CrazyCoe saçmalama ltfen amy'ye b*k atma laflarini kiniorm :mad: herkes istediğini soler(ucu dokunmicak şekilde)kişisel gorusştur...yorumlara acik ol...yada daha duzgun tepki wer bence...
FastRaßßit taam belki fazla tepki werdm de yane pink pop'un tamamini olmasada bi kismni izlemstm çok byk bisi yoktu ama amy'ye birden öle bsi söleince fazla tepki gösterdm kusra bakma
FastRaßßit walla bilinmez ama tahmnenen 2005 yaz sonu baslarlar belki de amy tek basina dwm eder belli olmas