erdal2004 Klavye ile güzel hareket yapabilen varmı arkadaşlar? Eğer R1 veya R2 vs tuşları gibi yazarsanız sevinirim sağolun...
badboy_t http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=34461 burada hem hareketler hem de frikik atışları yazılı.iyi eğlenceler.